Störande!?

Jag satt och kollade lägenheter i Borås nyligen, jätttefina och ganska billiga men problemet var ju att sista anmälningsdag var 27-30 juli........Antagningsbesked 2 kommer i början av aug.....hur ska man kunna söka lägenhet om alla försvinner dagen innan. Dåligt....Aja det löser sig nog.

Ensak som jag gjorde i mitten av sommaren var en checklista över allt som ska göras i mitt rum:
1. Hitta utbildning/jobb
2. Fixa mitt rum.....ja det är för många kategorier där....
3. Sy mer
4.Skaffa tavlor eller dylikt till mina fula väggar.
5. Döda byrån...alltså den är trasig och går ej att laga så den ska därför avlivas..hehe
6. Ta bort de jävla stickersena från min dörr!

1:an är halft fixad, har ju ett tillfälligt jobb
2:an kommer jag aldrig ta itu med :S
3:an har jag snart levt upp till
4:an snart så, snart så....
5:an nja tills vidare får den stå där i hörnet, iaf tilla jag hittar en ny billg....någon som har en till övers?
6:an ja du nångång så ska de bort....

 / Yoanna


gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0