Jobb...............och sömnad

Idag var det tredje jobbdagen, det är faktiskt ganska skönt att ha något att göra på dagarna. Och när det dessutom är något man faktiskt gillar och trivs med :)

En hel dag av syande, då tänker man nej nu när jag kommer hem ska jag göra något annat, men nej jag satte mig och sydde på en av mina många halvfärdiga korsetter :P Det behövs en dragkedja så jag kunde inte göra klart den, och så ska jag kanske ha foder i.

Någon som har förslag vad jag kan göra med alla mina tyger? Tänk er en vanlig hög garderob full hehe.....massa olika sorter och så med. Ingen som vill ha något uppsytt? Jag ska nog lägga ut lite bilder på tygerna så kan ni se dem :D Och på allt jag gjort hittills av de.

/ Yoanna

Kommentarer
Postat av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Svar: Ja tyvärr är det till sims2. Jag har inte riktigt kommit in i trean ännu... så jag spelar mest tvåan.

2009-07-26 @ 22:19:20
URL: http://stjernfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0