Jobb eller högskola?

Just nu vet jag inget om framtiden. Jag hade tänkt att läsa på komvux men så blir det inte. Istället har jag i sista minuten sökt sammanlagt 9 st utbildningar runt om i Sverige. Alla är förskoleutbildningar förutom de två i Stockholm, de är från årkurs 1-6 musik eller slöjd.
Jag har även ett jobb på g om jagf nu inte skulle komma in på något. Säger inte var, vill ju inte ha konkurrens om det :)
Ska dit imorn och prata med henne. Hoppas, men hoppas lite mer på utbildningarna speciellt den i Kalmar, Förskoleutbildning med estetiskt lärande, underbart :D






Vad tycker ni om bilden förresten? Fint eller fult? Den lilla silvriga pricken alltså :P

Kommentarer
Postat av: Petra

Nice =) hihi Jag har ju på precis samma ställe tihi

2009-07-23 @ 11:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0