Ja vad kan man skriva.............

Idag har jag jobbat...igen, imorn ska jag jobba, på måndag ska jag jobba, på tisdag ska jag jobba.....behöver jag fortsätta?
Det är ett ganska soft jobb endå, jag bestämmer själv vilken takt jag vill jobba i.
Jag har hunnit klart med foderklänningen och ska imorgon sy ihop yttertyget/det riktiga tyget så :P Jag lägger upp ett foto när det är klart, nemen jag tror jag ska sätta mig ner och börja på en klänning till mig, har så väldans mycket tyg hemma som väntar på att bli något. Ingen som vill ha något uppsytt eller kanske har ett trasigt plagg som behöver lagas? :D

Kommentarer
Postat av: FS

Hejhej!



Paulina kan iaf erkänna om sina komplex men desiree things she's so pefect. Men är hon miss perfect?



Läs inlägget här: http://falsksanning.blogg.se/2009/july/komplex.html#comment

2009-07-25 @ 17:51:52
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0