Imorgon.....åker han

Ja så är det, imorgon åker min pojkvän till Portugal i TRE veckor, men jag ska nog klara mig. På lördag ska jag ju......just det, det märker ni på lördag:P
Men den 10 augusti kommer en rolig människa som ska stanna i ca en vecka. Erica heter hon och vi kommer ha så skoj.

Jag har precis ätit frukost och nu ska jag ner på stan till affären där jag ska söka jobb:P Woho hoppas jag fr det, fast mste ju förklara för henne att jag kanske ska plugga.
Men berättar senare måste dra, Hej då!

/Yoanna

Är den här bättre än den förra?

Kommentarer
Postat av: Jenny

tråkigt att vara borta från varandra så länge då, men då saknar man varandra & roligt att se varandra igen ;)



Okej va synd ja har 38:or..

2009-07-23 @ 12:06:39
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag tror den andra blig snyggare faktist men du gör som du vill =)

2009-07-24 @ 18:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0