Livet leker....

Det är svårt, väldigt svårt att hitta boende när man är student, allt är ju taget!
Jag har en möjlig, en villa med 3 r o k där det redan bor en annan tjej och nu har den förra flyttat, men det var en annan tjej som ringt innan som kanske skulle ha den. Hoppas inte. Egentligen vill jag ta med alla mina möbler mm men alla boenden som jag sökt är möblerade :( aja bättre än inget, fast mina nuvarande möbler kommer inte ha någonstans att vara :/
Mitt rum ska ju liksom inte stå tomt det går ju till ett syskon :P Hoppas de gillar vitt!
Det är ingen som känner någon i Kalmar som har lägenheter till uthyres :D

/Yoanna-som nu är en fattig student :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0