Klart!

Nu har jag möblerat klart i mitt rum:P Det blev mysigt tycker jag.


Den fina rosa lampan från ikea.


Gardinuppsättning som innan den blev klar resulterade i att gardinstången ramlade ner på min underläpp....aj.


Slafs, slafs in med det. Jag har ju inga galgar så jag fick lov att lägga alla kläder i den lilla garderoben.


Den fina hänganordningen som är brevid garderoben.


Sängen och min lilla byrå, som är full av viktiga papper.


Piedistal (hur stavas det) lampa och fåtölj. Jag hittade fåtöljen i källarn:P


Den är såååå fin. Synd att den inte är min.....


Klaffbordet som jag använder som databord. Det är praktiskt då det går att fälla ner.


Min teakhylla som pappa införskaffade till mig.


Frukt är gott, frukt är bra, frukt ska va i varje rum :)



Kommentarer
Postat av: Petra

Åh vad fint du har gjort ! (=

2009-08-21 @ 11:36:41
Postat av: Anonym

Åh så fint Joanna!

2009-08-26 @ 14:59:34
URL: http://sympathyforme.blogg.se/
Postat av: L* väntar bebis

Gillar lampan! Nu blir sugen på att köpa en likadan=)

2009-10-15 @ 01:01:24
URL: http://diiorkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0