Ja vad kan man säga.

Det här med att studera låter så enkelt, och just nu är det de enligt mig. Allt funkar och lägger sig som ett pussel.
Boendet har kommit till ett sätt så jag kan välja mellan flera! Ska iväg på tisdag till Kalmar och kolla på två studentrum.
Det ena är på 3000 kr och allt ingår, det andra är på 2150 kr och har allt utom internet. Internet måste jag skaffa själv. Man kan även ta med egna möbler till boende nr 2 vilket känns enormt skönt, till boende nr 1 finns redan möbler men man kan ta med prylar.
Boende nr 1 ligger däremot på samma gata som skolan, nr 2 ligger 5-6 min ifrån med cykel.

För och nackdelarna väger mot varandra. Men svårt val. Får se i vilka skick rummen är i helt enkelt. Tror jag ska gå lös med kameran så jag kan visa mamma mm och lägga ut här :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0