Idag var en bra dag....

....och kommer bli så mycket bättre:P I kväll ska jag till Ulrika, eller om en timme rättare sagt:) Vi ska dricka te och prata om hennes söta dunbollar till katter.

För övrigt tog jag mig en cykeltur till Giraffen idag, där hittade jag lite granna, sedan tog jag turen till IKEA wow första gångne i mitt liv jag kunnat cykla dit Höhö.
Jag köpte:
2 st förvaringshängare, 1 liten, 1 stor,  till min garderob (att fylla med kläder/skor)
2 st djupa tallrikar (nu kan jag äta frukost bättre)
vispskålar
trattar
Sushiset innehållande: Två risskålar med lock, två soyaskålar med hällpip, två avlånga fat med dekor och två par av matpinnar
 Älska sushi....kom och ät med mig!

/Yoanna


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv: Tack för din röst! :)

Allt bra? :D

2009-08-27 @ 20:49:40
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Petra

Åh du hitta till IKEA ! ! =D

2009-08-29 @ 11:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0