Min födelsedag

Den 18/4
Idag fyllde jag 19 år,usch vad gammalt det låter. Dagen var planerad och allt gick bra. Dagen till ära hade jag sytt en kjol till, röd och så. Matchade med bruna spetstajts.
Vi åt på Gusto eftersom de har sushi där, men riset var typ ljummet, blev nästan äckligt och det saknades en fisksort? Men men det var sushi i allafall. Efter Gusto gick vi som vanligt till Donken och fikade, billigt och bra.
Jag fick några saker okså, en jättefin stekpanna med blomstermotiv på, så retro! Lite håraccesoarer, hårspännen med vita blommor och pärlor, perfekt till balen, ett glashjärta md väldigt gott godis i och en fin navelpiercing med ett dinglande hjärta.

Kommentarer
Postat av: JOANNA

ja dne är så söt! vinnaren kommer upp om någon timme:)

2009-07-16 @ 11:35:04
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: elin

grattis i efterskort får man välk säga då ^^

2009-07-20 @ 22:52:44
URL: http://ssockertopp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0